2013年9月12日 星期四

各位網友們,您們都好嗎?




各位網友朋友們,在上個星期前,雅虎出了一則重要通告:
就是在今年的 12 月尾要全面關閉網誌服務,我一時很難過,很捨不得這個差不多寫了三年多的平台,但縱使無奈也得要離開。得知近日來看到各個網友都為找新居四處張羅,眼見很多網友都搬遷到"谷歌"這個網絡平台來了,我也不例外,跟大隊也來了這兒,開設新網誌,再繼續一起和大家交流心得,很開心好榮幸又可在這個新平台和大家再見,因我人較愚蠢,有很多版面的新功能設定上的操作看不明白,還望請各網友多多指教指點為荷,謝謝大家!

62 則留言:

  1. 來捧場!你其他的網友還未到嗎?還是去了隨意窩那邊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝依依的光臨..我諗或者網友們未看到我出的網文吧..但我知有些是用了"隨意窩" 的平台..我也有開戶口..但不會在那裡寫BLOG..因我覺得那些設定功能也是好複雜的..又因為這裡有好多BLOG 友在一齊,,所以我都係用回呢個平台繼續寫呀...

      刪除
    2. 哈哈!我有網友說這裡複雜,往那裡去了!
      不過我和你一樣,那裡開窩只為和寫班高人尐詩詞,主要嘅網誌都會在這裡呢。

      刪除
    3. 又知道大多數網友是用那個做儲存雅虎網誌備份的地方..因聽說雅虎不會幫用戶搬家到不是佢提供的平台咁話..但真是這樣子嗎我又不肯定,,但我都係咁諗呀...未知依依又可是這般想法呢?可說一說嗎?

      刪除
    4. 我已經叫亞虎將舊卜先搬去隨意窩,當多個備份。
      聽聞系統沒有聯繫的,搬了也會很亂!但有網友正在嘗試用匯入網誌模式,未見有新報告。
      但提意你都是先搬將舊的搬去隨意窩先。我在那邊都全部收到了,很齊整,連留言也保存了,很好!

      刪除
  2. 網友提供去除驗證碼方法:
    Blogspot已預設回應時需要輸入「驗證碼」。由於驗證碼難以辨認, 往往製造輸入阻滯, 請大家務必消除「驗證碼」機能, 避免無謂困擾。消除機能方法如下:
    去首頁右上角 按「設定」, 選「文章和留言」, 在「顯示字詞驗證」處 設成:「否」, 然後到右上方按「儲存設定」

    回覆刪除
  3. 依依..好高興妳到來分享我的第一篇網文.這篇網誌是搞了好久才終於弄出來了.多謝提示..已改了..有一問題想請指教..若我發表了一篇網誌.但不很滿意想修改再編輯的話..是應按什麼制至啱呢?煩請指教一下.好嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你去Blogger,在網誌名下面會有類似這「網頁瀏覽次數:285 - 26 篇文章, 前次發佈時間:2013/9/11」的字,剔「xx篇文章」那裡,入內便會見到網誌題目,用滑鼠拈著,下面會出現「編輯/檢視/分享/刪除」,剔「編輯」便可修改文章。之後記得剔右上方的「更新」才是完成。

      刪除
  4. 哦..是這樣的.真感謝妳的熱心相教..會照做的了..妳又真是叻啊..可摸得懂那些設定操作,,我這人好蠢呀..看了很久都係半桶水的,但,這個平台是大多數網友去的聚腳點.若不跟住大隊..會好易給人遺忘了架啦..是嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你先去看看吧!入面都好多嘢簡……

      刪除
    2. 依依,我連日不停咁研究這些設定操作的功能,唉....睇到頭痛呀!好多細節地方都唔明怎樣用,試完又搞錯咁,我諗我真係屬於"人蠢係冇葯醫" 嗰隻啦...哈...

      刪除
  5. Momo,恭喜妳新居入伙,又有依依這位良師教導,一定可以很快上手的了!

    回覆刪除
    回覆
    1. Momo, 一休 ....恭喜成功 ..... 恭喜你新居新卜入伙... Josephine 這幾日沒得閒...

      刪除
    2. 多謝一休駕臨舍下..這裡初入伙..設備簡陋..很多地方不懂得怎擺設同裝修..還要請各位多多指教提點一下我呀...謝謝!!
      也謝謝Josephine 妳到來看我的新居呀..哈,,好開心呢..

      刪除
    3. 毛毛、小J、一休,大家好:
      這個平台有訊息和博文兩個版面,這樣互動性就增強了!
      我搬到「隨意窩」和痞邦客兩個平台不會找博友,冷冷清清。
      我火鳳凰我網誌已完成備份,都考慮緊好不好加入「隨意窩」定係放上「輕鬆搬家」另一個平台!?

      刪除
    4. 火姐,哈,你都知"掟"摸到毛毛個新"卜"喺呢度呀...好嘢喎...係呀,, 我j都想問吓如果兩個人不是同埋網誌既戶口,可否來對方的blog 留言回應的呢? 等我來睇吓你兩"卜"的備份搬得如何先?

      刪除
  6. 可愛小毛毛你好...恭喜你新居新卜入伙...這幾日沒得閒整...

    回覆刪除
    回覆
    1. 小魚魚..歡迎你來到我的新居呀..哈..隨便坐..招呼唔到呀..我都搞了好耐至發表呢一篇網文..仲有好多設定的功能要慢慢學呢..你都要俾D 心機呀..好嗎?

      刪除
    2. 可愛小毛毛你好..恭喜恭喜..
      快些教吓魚兒在邊度可以出呀...
      發覺可以出到網誌的都有個B字..而魚兒是M字..找遍網都唔知可以出到一篇...

      刪除
    3. 可愛小毛毛你好...魚兒來請教...仲等緊你答呢..地址...是乜呀...
      幾個都唔得呢...又話我不可用..急壞...

      刪除
    4. 魚魚..因電郵很難看..一下子睇漏了..我唔係幾明你講的意思..什麼M 字.B字? 我都唔係好識點搞架..哎...仲未曉得樣上傳圖片同貼歌呢..真係頭都大晒呀!

      刪除
  7. 恭喜成功,個卜整得仲好靚添,靚過我果D

    回覆刪除
    回覆
    1. 月兒,多謝妳的讚許,我這樣子的設計簡陋,,那有妳的新居佈置得美觀啊..還要請多些指教呢.

      刪除
    2. 月兒..可愛小毛毛..在出網頁度..我睇到要寫地址..
      寫了幾個都唔得...賜教賜教...

      刪除
  8. Momo,我係潔潔,恭喜新居入伙呀,慢慢佈置丫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...好開心見到潔潔來看我呀 ! 新屋設計簡陋普通,沒有你的佈置咁靚哦,請你多些來坐啦.

      刪除
  9. 回覆
    1. E E ,,好開心看到你來探我呀,我仲未摸熟這設定操作的功能,只是很簡單的寫了一篇網文出來,請你要多多指教我呀..

      刪除
  10. momo,恭喜您新屋入伙呀...^ __ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 啊...包青天大人駕到,又有失遠迎了!多謝您的光臨才是呢...請多些來看看哦,,,哈..

      刪除
  11. 回覆
    1. 一粟,毛毛差點只為再找不到妳了,真好啊....我們又在這裡重逄,感謝妳的到來分享我的喜悅,好開心也!

      刪除
  12. Hello, Momo... 小雲來啦!~
    太好了! 又可繼續分享!~
    對啊! 真的不捨=( ... 小雲從2005年12月已經在y寫網誌了!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小雲.早晨!! 哈..我好蠢架..仲未識點樣上載圖片和貼youtube 短片..是否好似 y-blog 咁要在HTML 裏面複製條ling 咁呢?你要多D 指教吓我..好嗎?

      刪除
  13. 回覆
    1. 失魂貓....哈...好開心見到你來探我啊...我好蠢呀..仲有好多功能唔識點用..你個BLOG搞得咁靚,,一定叻過我好多呢...係咪呀....

      刪除
  14. 你好,momo,我是RE。中秋快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. RE..謝謝到訪...中秋開心快樂! 請可否複製府上地址給我..因我不知怎麼樣可直接去到網友家的正門口..左找右找好費時的..請問有何方法能一按即時入到對方頁面呢? 謝謝你賜教了....

      刪除
    2. 簡單得很,直接按我個名就是了,按「4r7e」。
      最好每個google的blogspot用戶,在「社交圈」那裡都留下他/她的blog地址,方便人們到訪他/她的blog。

      刪除
    3. 請問你的是什麼網誌平台? 剛去過看,找了很久,我不懂得在那個位置留言給你呢? 我真是蠢呵...

      刪除
    4. 這是wordpress網誌平台。先按入文章的標題,拉到最底,就是留言區域。正如blogspot一樣,也要按入文章入面,才可以留言嘛,哈。我是RE。為了在google+ 可以留言,才升級,成為google+的一份子,逼不得已才改了一個真名,用真名非我本意。但我不會在blogspot刊登文章。若想看我的文章,請去RE BLOG ( wordpress 平台 )收看。

      刪除
  15. ┏〓〓┓┏〓〓┓┏〓〓┓┏〓〓┓┏〓〓┓
    ┃祝福┃┃中秋┃┃吉祥┃┃美滿┃┃快樂┃
    ┃佳節┃┃月圓┃┃如意┃┃幸福┃┃開心┃
    ┗〓〓┛┗〓〓┛┗〓〓┛┗〓〓┛┗〓〓┛

    回覆刪除
    回覆
    1. win win 夫人,多謝光臨舍下,招呼唔到,中秋快樂!我要回訪給你,請可否給我你家的網址,因我不懂得怎樣直接去到網友的頁面,所以要麻煩一下你,待我好方便咁來探訪呢? 謝謝呀...

      刪除
  16. 回覆
    1. 風的影子..中秋快樂! 謝謝你的到訪...請多指教..

      刪除
  17. Dear MoMo,你好,
    終於來到你的新blog,整理新家是很多挑戰,
    只好慢慢來適應。請不要被整理新家而影響心情,
    我祝你週末愉快呀!^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. Kenny..我對呢個網誌不大感興趣的,總覺得雅虎blog 最好最易用..不論設定功能同版面操作都好易看得明白..我想打算不在這裡寫了....

      刪除
  18. 回覆
    1. 白雪..謝謝你來探我呀..可否複製你的網址給我..好等我不用左找右找的,,方便回訪,,好嗎? 謝謝你呀..

      刪除
    2. 我的網址....http://wsblog2013.blogspot.hk/,
      其實你可以將別人的網誌加入我的最愛,
      又容易搵又唔怕唔見左◕‿◕

      刪除
    3. 謝謝白雲,呢個辦法都得,但也可將網友的網址設定了做追蹤功能,咁若有網友一出新post ,電郵就會有通知俾你架喇....

      刪除
  19. 可愛小毛毛你好...魚兒來探你..
    還是整唔到..電腦常打出...很抱歉,此網誌的網址不可用...點算呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小魚魚來看毛毛..是否有什麼問題咁呀? 有冇去信有關部門問吓出咗乜嘢事呢? 係咪佢哋封咗你個blog 呀?快D 搞番掂佢啦..

      刪除
  20. Momo,潔潔又來了.
    潔潔很喜歡你在YAHOO的花好月圓呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝潔潔咁鐘意,嘻...其實那動圖我也是拿人家再複製的呢...^O^...哈..

      刪除
  21. 去到新卜, 都不復以往...嘆!

    回覆刪除
    回覆
    1. Kitten ..你講得啱呀,好多網友都說用慣咗y--blog,要重新操作新平台的功能設定,有一定的難度呀,我都搞咗好耐至明白些少用法,但是雅虎一定要關閉都冇辦法咯....係嗎?

      刪除
  22. Momo, 我都來這裡開戶,大家又再重逢喇!

    回覆刪除
  23. 恭喜Momo,,我在幾個月前已在此開戶,,但至今還不熟悉,,還沒摸出門路,,所以還在寂寞與懮悶中,,,

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Yu Sir 光臨呀,這網誌有很多設定的功能我還未懂得晒,要慢慢一再摸索試試,很感謝熱心網友們的幫忙呢....我會來你的網誌看看..

      刪除
    2. 對不起!這則回應發了兩次都不順利,只好再發多一次.,Yu sir ,我剛又出了一篇新網文,請往上一篇看看------"會心一笑" 啦...^O^,哈....好好笑的呢...

      刪除